آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

فرشته شیرین ما

1 سالگی

1391/12/20 17:29
نویسنده : سپیده
763 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم 1 سال و 20 روزه که از به دنیا اومدنت میگذره،عزیزم 2 ماهی بود که مشغول اسباب کشی بودیم و نتونستم وبلاگتو آپ کنم

عزیز دلم ،دختر شیرینم انقد نازو شیرین شدی که هرروز که میبینمت دلم برای بوسیدنت پر میکشه،چقدر این 1 سال زود گذشت،روزی که به دنیا اومدی فکرنمیکردم بزرگ شدنت انقدر سریع باشه که دلم برای لحظه لحظه های این 1 سال گذشته تنگ بشه،برای اولین حرفهایی که تمرین میکردی بگی با، باب،دد،ققققق،خخخخ،ما،ما...

برای اولین روزی که غلط زدی و چقدر ذوق کردیم،برای  چهار دست و پا رفتنت ،برای ایستادنت و برای هر قدمی که میزاری تا استقلال خودتو بیشتر نشون بدی.نازگلم دوست داشتنت شیرینه،شیرینتر از هرچیزی که تو دنیا هست.

عزیزم هنوز درست نمیتونی راه بری و بعد از چند قدم زمین میوفتی،اما کلمه هارو یاد گرفتی عمه،دا(دایی)،بابا،ماما،بده،بیا،من،...

عکسای تولدت رو  بعدا میزارم :)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

پگی مامان رادین خان
20 اسفند 91 21:30
به به چه عجببببببببب تولدت مبارک ایلین خانمممممممممم ما که خیلی وقته عکستو ندیدیم خاله جون تقصیر این مامان تنبلته
مینا مامی لیانا
22 اسفند 91 18:41
مبارک باشه گل دختر یکسالگیت ایشالا 120 ساله بشی عزیزکم... مامانش زود باش عکس بزار از دخملی ما منتطریم
سمیرا
10 اردیبهشت 92 13:23
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند . فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک
مریم
18 اردیبهشت 92 3:02
ای شالا صد و بیست ستله شی خاله قدمات همیشه پر خیر و برکت باشه