آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

فرشته شیرین ما

16ماهگی

1392/4/3 16:14
نویسنده : سپیده
646 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم 16 ماه از به دنیا اومدنت میگذره و لحظه لحظه این ماه ها با وجودت چقدر شیرین میگذره،دخترم پاره ی وجودم هرروز و هر ساعت در حال آشنا شدن با این دنیا هستی و مدام داریم ازت کارایی رو میبینیم که یاد میگیری،انقد شیرینی که دلم میخواد محکم توبغلم بگیرم و ببوسمت

کارایی که تو این ماه یاد گرفتی :

بهت میگم آیلین ماهی چیکار میکنه؟دهنتو مثل ماهی بازو بسته میکنی

میگم چشمک بزن چشماتو میبندی و باز میکنی

اسم بابا چیه:میگی  مَمود

میگم پیشی چی میگه؟ میگی نیو

میگم ببعی میگه؟ میگی بببَ َ َ میگم دنبه داری؟میگی نَه

آخر خرداد 2 روز با دایی و مامان جون رفتیم شمال ،تو ماشین حالت بهم میخورد،رفتیم دریا از آب دریا میترسیدی آخه یه کم هم موج داشت ، توجنگل بهت گفتم اینجا کجاست ؟ گفتی باغ

بهت میگم آیلین کجا اومدیم ؟ میگفتی مال یعنی شمال

بعدش که یاد گرفتی بگی دریا بهت میگم کجا رفتیم میگی دَوا یعنی دریا

دوست داری بری تو جاهایی که خیلی کوچیکه این جایی که تو عکس رفتی عسلیه که روشو کندی نیشخند

چون امروز سرعت اینترنت پایینه فردا عکسارو میزارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مینا مامی لیانا
8 تیر 92 14:49
مبارک باشه آیلین نازمون الهی 116 ساله بشی خوشگلممم
سمانه
10 تیر 92 17:39
سلام سپید جونی
دخملیت خیلی ناز شده
وای دلم میخواد بغلش کنم


مرسی سمانه جونم
مریم
21 مرداد 92 16:48
الهی خدا چقد شیرین زبونی بچه ها خواستنیه خدا حفطش کنه عکسم بزار از این پرنسس
مامان نیکادل
13 شهریور 92 14:14
ماشالله به این دخمل ناز خوردنی
سارای شکوفا
26 شهریور 92 16:28
سلام به روی ماه ت... من مامان قهرمان شکست ناپذیر و زمینی به وسعت آسمانم. هدیه ی میلاد امام رضای رئوف این لینک رو ببین. در مورد مراحل رشد در انسان است از کودکی تا جوانی. از نگاه قرآن و روایات... http://bacheshia.niniweblog.com/post349.php حتما مطالعه کنید خیلی مفیده. من خوندم شون. دعا کنیم برای هم که از فرصت های زندگی مون برای ارتقاء معنوی مون استفاده کنیم. و بتونیم برای ظهور آقامون گامی به جلو برداریم. دوستتون دارم اساسی[بوسه]
سارای شکوفا
30 آذر 92 1:50