آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

فرشته شیرین ما

دس دسی

1391/8/11 23:55
نویسنده : سپیده
810 بازدید
اشتراک گذاری

آیلینم عزیز دلم انقد شیرین شدی که تو این روزا هر وقت به کارایی که انجام میدی دقت میکنم از خدا میخوام که هرکسی که دلش میخواد نی نی داشته باشه خدا بهش بده تا اون هم مثل ما مزه ی ای شهد شیرینی که خدا بهمون داده رو بچشه،خدارو به خاطر همه ی محبت هایی که در حقم کرده شکر میکنم داشتن شما وبابایی لطف بزرگیه خجالت

مامان جونم انقد دوستت دارم که یه لحظه ازت سیر نمیشم ،دخترم روز به روز داری بزرگتر و خانم تر میشی و شیطنات داره هر روز بیشتر میشهقلب

عزیزم از دیروز که 8 ماه و 10 روزت بود دس دسی و نی نای نای و بای بای رو با هم انجام میدی به قول عمه محبوبه به صورت کاملا خودجوش از صبح خودت شروع کردی به انجام دادن این کارابغل

الان هم رو زانوهات میشینی و دس دسی میکنی دخترم،وقتی این کارو میکنی دلم میخواد بخورمت انقد که شیرین میشینیشخند

عکساتو وقتی انداختم میزارم فعلا آماده نیست عسلم

دوستت دارم خانم خوشگلمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

زهرا مامان صدرا
13 آبان 91 12:47
عزیزمممممممممممممم من عاشق دس دسی این فینقیلیام قربونشون که هر روز شیرینتر میشن
مینا مامی لیانا
15 آبان 91 17:58
عزیزمممممممممممم ماشالله به این خوشگل خانم ناناززززززززززز
مامان نیکادل
30 آبان 91 0:06
آفرین به این دختر خانوم خوب و خوشگل و زرنگ
ساراي محمدسجاد اينا
7 آذر 91 15:09
دس دسي که کافي نيست سپيده
بايد يادش بدي ني ناي ناي هم بکنه
آيلين بايد برقصه اوووووووووه اوه


داره یاد میگیره سارا جونم اونو نگفته یاد گرفته


مریم
25 دی 91 1:23
دس دسی صداش میاد صدای خنده هاش میاد بوووووووووووووووس
مریم (ماری مامی آنیتا)
1 بهمن 91 3:41
از طرف من دستاشو ببوس