آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

فرشته شیرین ما

اولین مروارید

1391/7/28 0:30
نویسنده : سپیده
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم چند روزی بود که خوب غذا نمیخوردی امشب که 7 ماه و 28 روزته به لثه هات که دست زدم دیدم یه دندون کوچولو جوونه زده خیلی خوشحال شدم

خدایا دخترم داره بزرگ میشه ،داره برای خودش خانمی میشه ،مامانی یه روزی میرسه که میری مدرسه ،میری دانشگاه و من هرروز برای موفق شدنت خوشحال میشم و به داشتنت افتخار میکنم خدا تورو برم سلامت نگه دارهماچقلب

 

 

وقتی داشتی با لپ تاپ مامانی کار میکردینیشخند

 

بقیه عکسهارو در ادامه مطلب ببینید

 

وقتی خونه مامان خانم داشتم نون بربری میخوردمنیشخند

 

 

مامان کجایییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ابرو

 

وقتی میخوابم مامانم دوربین به دست مشغول عکس انداختن ازمنه،میخواد همه ببینن موقع خواب پستونک وشیشه ام و پیشم میزارم کسی دست نزنهخوابفرشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

زهرا مامان صدرا
29 مهر 91 12:45
عزیزم ایلین کوچولوی خاله اولین مرواریدت مبارک بشمار تا 32 تا بشه
ایشالله عروسیت


مرسی خاله زهرا،انشالا عروسیه آقا صدرای گل
مینا مامی لیانا
2 آبان 91 14:28
عزیزم مبارکککککککککککک باشه هورااااااااااا
خدا حفظت کنه


مرسی خاله مینا جونم
مهسا(مامان هستی)
4 آبان 91 20:06
مرواریدت مبااااااااااااااااااااااارک خاله


مرسی خاله مهسا،بوس برای هستی دوست جونم
سمیرا
6 آبان 91 15:50
ای جونممممممممممممممممممم
چه بربی میخوره دخملم
راستی من چرا تو لیست دوستات نیستم پسسسسسسسس؟


سمیرا جون عزیزم وبلاگ آنیسای خوشگلو لینک کردم
ساراي محمدسجاد اينا
7 آبان 91 17:17
يني من اين چند ماه يه جاي ديگه مي رفتم واسه يه آيلين ديگه نظر ميذاشتم

قربونت برم خاله...


چی بگم سارا جان
مریم (ماری مامی آنیتا)
15 بهمن 91 19:09
خاله من چند تا سوال سیستمی دارم وقت داری جواب بدی؟ قربون دستای کوچولوش