آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

فرشته شیرین ما

شیطونی های دخملی

1391/6/20 12:10
نویسنده : سپیده
958 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم الان 6 ماه و 20 روزه که به زندگی ما اومدی،خیلی دوستت دارم عشقمماچ

حسابی شیطون شدی و سینه خیز همه خونه رو میگردی،دخترم علاقه خاصی به دستمال کاغذی داری و هرجا که چشمت بهش بخوره با سرعتی باور نکردنی به سمتش میرینیشخند

به کنترل تلویزیون و گوشی موبایل و تلفن هم علاقه داری،وقتی دارم با تلفن صحبت میکنم به حرفام گوش میدی وهمشو  ازحفظ میکنینیشخند

تقریبا داری همرو میشناسی ،مخصوصا جدیدا بهم خیلی وابسته شدی و ازم میخوای که بغلت کنمقلب

از خوشحالی جیغ های بلند میکشی و ذوق میکنی فدات بشمقلب

ناز نازی خودمی،خدا تو و بابایی رو برام نگه دارهماچقلب

اولین روسری سر کردنتماچ

 

اولین روسری

بقیه عکسارو در ادامه مطلب ببینید

وقتی دارم دنبال وسایلام تو کیفم میگردممتفکر

 

مرتب کردن

وقتی با مامانم رفته بودیم حمومبغل

 

وقتی داشتم دنبال سی دی بی بی انیشتینم میگشتممتفکر

 

 

اون روز صبح که داشتم کتابی که عمه جونم خریده رو میخوندمقلب

کتاب

 

وقتی عکس آقا زرافه رو که دیدم ذوق کردمنیشخند

زرافه

 

وقتی از کارای مامانم انگشت به دهن موندمچشمکنیشخند

دهن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مینا مامی لیانا
21 شهریور 91 13:55
عزیزم. آیلین نازم تا میتونی شیطونی کن که شیطونی برای شماهاست دیگه. دوستت دارم عزیزکم
مامان نیکادل
27 شهریور 91 12:12
ماشالله به این گل دختر چه ناز شدی با روسری خاله





مرسی عزیزم
مولود مامان رادین وریحانه
29 شهریور 91 21:40
دختران فرشتگانی هستند از آسمان
برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان
آیلین جونم روزت مبارک


روز ریحانه جونم هم مبارک باشه
مامان تارا
12 آبان 91 0:46
سلام عزیزم ای جانم , چقدر تو نازییییی.خاله قربونت بره خوشحال میشم به تارای منم سر بزنی