آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

فرشته شیرین ما

روز مادر

1391/2/23 19:19
نویسنده : سپیده
235 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم امروز ٢ ماه و ٢١ روز از تولدت گذشته،خیلی زود گذشت انگار همین دیروز به دنیا اومدی

امروز روز مادر،روز تولد بهترین زنی که تو دنیا بوده،بهترین همسرو بهترین مادر دنیا ست.

آیلین خوشگلم،عروسکم،سال پیش من فقط یه زن بودم زنی که میخواست بهترین همسر برای شوهرش باشه،اما امسال خداتورو به ماداده و من ٨١ روزه که مادر شدم،دارم کم کم میفهمم چقدر مادر بودن سخته واینم بهت بگم واقعا مادر شدن یه عشقه ،عشق به تو کوچولوی من...

نازنازیه مامان داشتن تو لذت و مسئولیتیه که خدا بهم داده و خواسته که از فرشته ای که اسمشو رو زمین آیلین گذاشتیم مراقبت کنم

انشالا که مادر خوبی برای تو و همسر خوبی برای بابایی باشمقلبخجالت

هردوتون رو دوست دارم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)