آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

فرشته شیرین ما

شیر خشک

1391/4/18 12:21
نویسنده : سپیده
492 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم شیرین مامان ٤ شنبه رفتیم پیش دکتر،خداروشکر همه چی خوب بود

چند روزیه که خیلی کم شیر میخوری،به دکترت که گفتم،گفت باید شیرتو عوض کنیم.دیشب برات شیر جدید خریدیم،خیلی نگرانم که بهت بسازه نگران

چهارشنبه میخوایم بریم مسافرت،انشالا که شیرتو دوست داشته باشی قلب

خیلی دوستت دارم مامانی اون خنده های شیرینت صبحا که میخوام برم سرکار بهم انرژی و امید میده ،برام جدایی ازت خیلی سخته ولی مامان شاغل همینه دیگه عشقمخجالت

الان که دارم مینویسم برات چشمام پر از اشک شده،عزیز دل مامان جدایی از تو حتا ١ دقیقش سخته چه برسه به ٦ ساعت ناراحت

خیلی میخوامت عسل مامانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان علی
19 تیر 91 11:02
سلام مادران شاغل نه تنها کار منزل وبچه داری رو دارن خستگی کار بیرون هم هست تازه هر اتفاقی که می افته می گن مامانش شاغل بوده واقعا من موندم چیکار کنم هههههههههه
سپیده
19 تیر 91 13:17
حمیده جون نمیشه به خاطر حرف دیگران خودمونو از زندگی بندازیم،تازه همه ی سختیش هم برای ماست